A fost o data... ca niciodata...

Fotografia mea
Dambovita, Romania
Pe mine, perfectiunea ma sperie. Restul e scris aici.

Welcome!

Enjoy life! There's plenty of time to be dead!

...

Oamenii uita ca exista si un sfarsit...
Oamenii se poarta mai frumos cu tine cand esti pe moarte.
Oamenii sunt oameni.
Cei ai face inainte sa mori?
Fobia de moarte se numeste decesofobie?
Timpul e mai important cand e limitat.
Pierdem vremea pe prostii, fara sa ne gandim ca si un minut inseamna „pentru totdeauna”.
Traim prea putin. Incepem viata de la doișpe ani. si nu traim decat maxim sapte luni in zece ani. Timp pentru noi... restul timpului il irosim pe lucruri, pe care, oricum, nu le vom lua cu noi.
Oamenii iti zambesc compatimitor atunci cand treci prin perioade mai grele. Si nici macar nu simt ce arata.
Cei mai buni actori sunt prietenii. Iti spun ca te inteleg perfect. dar, de fapt, habar n-au prin ce treci.
de maine traiesc tot ce pot.

3 comentarii:

  1. Laura,dă-mi voie să te felicit pt.talent și pt.sensibilitate! Multe dintre ideile tale le regăsesc în mine ,dar pt.că trăim ca și când am fi veșnici,n-am încercat,ca tine,să le aștern undeva.Bucuriile și suferințele nu le poți înțelege cu adevărat decât dacă le-ai trăit și tu.Încerci să fii alături,dar de multe ori formal.În privința timpului nu pot să spun decât că am tras de el ca de o gumă de mestecat,n-am știut cu ce să-l umplu pt.că mereu am fost în așteptare și cu dorința ca el să treacă.Înainte să mor cred că aș intra în panică din cauza necunoscutului care va urma,după care aș regreta lucrurile nefăcute...Mă bucur că te-am descoperit și că m-ai pus pe gânduri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Laura,dă-mi voie să te felicit pt.talent și pt. sensibilitate!Multe dintre ideile tale le regăsesc în mine,dar pt.că trăim ca și cum am fi veșnici,n-am încercat,ca tine,să le aștern undeva.Bucuriile și suferințele nu le poți înțelege decât dacă le-ai simțit și tu,încerci să fii alături,dar de multe ori devii formal.În privința timpului nu pot să spun decât că am tras de el ca de o gumă de mestecat încercând să-l umplu cu ceva și având dorința ca el să treacă.Înainte de moarte aș intra în panica dinaintea necunoscutului,după care aș regreta lucrurile nefăcute...Mă bucur că te-am descoperit și că m-ai pus pe gânduri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cornelia, multumesc... si ma bucur ca iti place ceea ce am scris... Postarea asta a fost scrisa intr-un moment de criza, daca pot sa il numesc asa... Un moment in care moartea te loveste, pur si simplu...

    RăspundețiȘtergere